دید و بازدید خویشتنِ خویش

خرید بک لینک

نوروز فرصت خوبی است برای تازه شدن دیدارها.

اما نوروز شما نوروز نخواهد شد مگر اینکه حتما به دیدار یک نفر بروید و متاسفانه بیشتر ما، فرصت نمی کنیم که این فرد را در طول ایام عید ملاقات کنیم. آنقدر درگیر دید و بازدیدهای همیشگی، برنامه های تلویزیونی و مسافرت هستیم که این فرد در لیست ما، نفر آخر قرار می گیرد و در انتها نیز مانند همیشه فراموش می شود. بهمین خاطر است که قیصر امین پور سروده است:


دیر گاهی است که اُفتاده ام از خویش به دور!
شاید این عید، به دیدارِ خودم هم بروم...!

+آغاز سال نوشت: خدایا به امید تو

مطالعات فرهنگی...

ما را در سایت مطالعات فرهنگی دنبال می‌کنید

برچسب: دید,بازدید,خویشتنِ,خویش, نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:46

صفحه بندی